Networker ERP

De ce NETWORKER ERP?

Implementarea solutiei NETWORKER ERP va asigura optimizarea si integrarea proceselor economico-financiare si de gestiune din cadrul companiei, trasabilitatea, accesul in timp real la informatii, precum si un randament sporit in prelucrarea datelor si luarea deciziilor.
NETWORKER ERP este o aplicatie care integreaza module specifice pentru activitatile de: distributie, servicii, productie, evidenta contracte, salarizare, mijloace fixe si evidenta financiar-contabila, fiind perfect corelata cu legislatia economico-financiara in vigoare.

 

NETWORKER ERP este o aplicatie de tip ERP cu sistem modular , fiecare tip de activitate a companiei fiind deservita de un anumit modul. Modulele sistemului functioneaza integrat utilizand o baza de date comuna.

Implementand sistemul NETWORKER ERP veti realiza:.

 

* Integrarea proceselor economice - inclusiv in cazul punctelor de lucru aflate la distanta
* Asigurarea unei mai bune organizari a informatiilor economice
* Cresterea eficientei companiei dumneavoastra
* Schimburi rapide de informatii, atat in reteaua locala cat si intre sediu si punctele de lucru conectate prin internet
* Optimizarea stocurilor
* Urmarirea veniturilor si a cheltuielilor pe puncte de interes
* Imbunatatirea cashflow-ului

 

Module NETWORKER ERP care servesc la gestionarea eficienta a unei companii:

 

* Contabilitate: evidenta financiar-contabila
* Gestiune: livrari, achizitii si gestiunea stocului in timp real
* Comenzi: comenzi clienti/furnizori, facturare comenzi
* Productie simplificata: urmarirea procesului de productie in regim simplificat
* Productie: urmarirea procesului de productie
* Incasari/Plati: urmarirea incasarilor/platilor si a efectelor comerciale
* Salarii: calculul salariilor si managementul detaliilor referitoare la personalul salarial
* Mijloace Fixe: evidenta activelor imobilizate si a investitiilor in curs
* Centre de cost: urmarirea structurata a cheltuielilor si a veniturilor
* Administrare: drepturi de utilizare pe grupuri si utilizatori

 

Abonamentul lunar include:

 

* Actualizari cu versiuni noi de aplicatie.
* Asistenta telefonica sau on-line, aferenta functionalitatilor aplicatiei.
* Serviciile de hosting al bazei de date si back-up. Serverul si baza de date vor fi stocate in Data Center CIA Cluj.

 

Alte informatii:

 

Dana Benche
Consultanta & Software Development
E: dana.benche@inovity.ro
M: 0723295253
Web: www.inovity.ro